BEZPŁATNA WYCENA PRACOWNI KOMPUTEROWEJ !!!

PRACOWNIE KOMPUTEROWE

Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces!


Sale terminalowe


W pełni funkcjonalna pracownia komputerowa bez komputerów? TAK!

Zastosowanie terminali pozwala na ograniczenie kosztów inwestycji, w porównaniu z tradycyjną pracownią stacjonarną. Wdrożenie oraz zarządzanie sprzętem odbywa się bez konieczności osobnego konfigurowania dodatkowych urządzeń. Zawsze masz kontrole i wgląd na wszystkie działania uczniów w trakcie pracy na terminalach. Pozwalają na zmniejszenie zużycia energii elektrycznej w pracowni szkolnej nawet do 90%, tym samym szkoła otrzymuje certyfikat „Szkoła przyjazna środowisku”. Terminal pobiera tylko 3 – 5 W w trakcie pracy, natomiast komputer stacjonarny wykonując tę samą pracę zużyłby aż 120 W.

Komputery stacjonarne nie wykorzystują pełnej mocy obliczeniowej przy zadaniach realizowanych w szkole, a ich koszt zdecydowanie przewyższa koszt terminala, który w pełni wykorzystuje swoje możliwości.

Do pracowni potrzebujesz tylko jednego systemu operacyjnego – do serwera, na poszczególne stanowiska wykupujesz tylko licencję, która jest kilka razy tańsza.

Czyli?

Budowa i rozbudowa pracowni terminalowej jest tańsza, łatwiejsza i szybsza.

Sale językowe


Użyteczne funkcje stosowane i wzbogacane przez lata przez lektorów języków obcych, zostały powielone i zastosowane przez naszą firmę w elektronicznej pracowni językowej . Wzorując się na doświadczeniach i wypracowanych przez nauczycieli formach pracy z językiem stworzyliśmy doskonałe narzędzie - laboratorium językowe MENTOR, dzisiaj znane i cenione w całym kraju.

Pracownia Mentor to niezastąpione rozwiązanie wspomagające naukę języków obcych w liczebnych klasach. Koncentruje uwagę uczniów, zmusza do skupienia i ćwiczeń. Umożliwia swobodny, głośny trening wymowy przez dialogi, udoskonalające mowę i przełamujące naturalny opór do rozmów w obcym języku. Zastosowanie nowoczesnych urządzeń to efekt zachęty dla uczniów - efektowne zajęcia będą szybciej zapamiętane. Z pracownią językową skuteczność przyswajania nowej wiedzy zwiększa się nawet o kilkadziesiąt procent w stosunku do tradycyjnego nauczania. Pracownie Mentor to gwarancja funkcjonalności, jakości i trwałości.

Dlaczego warto korzystać z pracowni językowej?

2 minuty. Tyle czasu może poświęcić nauczyciel jednemu uczniowi podczas lekcji.

Tradycyjna nauka oparta na wykładzie i ćwiczeniach i zamknięta w ramach 45minut to realia jakie panują w przeciętnej polskiej szkole. Bardzo często praca lektora sprowadza się do odtworzenia nagrania, objaśnienia zasad i przeprowadzeniu kilku ćwiczeń grupowych. Wszyscy uczniowie zajmują się tym samym w tym samym czasie. Czy wszyscy zrozumieją omawiany wątek? Czy percepcja każdego ucznia jest porównywalna? Czy ilość powtórzeń będzie dla wszystkich wystarczająca?

Brak czasu na indywidualizację podczas nauki języka to jeden z ważniejszych problemów.

Pomocą w rozwiązaniu tej kwestii jest Laboratorium językowe - kompletne rozwiązanie do prowadzenia atrakcyjnych i zajmujących lekcji.



Co gwarantuje pracownia językowa?

Maksymalne wykorzystanie czasu lekcyjnego
Jednoczesna i indywidualna praca – wszyscy uczniowie mogą jednocześnie głośno powtarzać materiał, nie przeszkadzając innym i nie słysząc kolegów z boku. Przez cała godzinę lekcyjną uczniowie mogą ćwiczyć wymowę równocześnie co daje możliwość maksymalnego wykorzystania czasu lekcyjnego. Jest możliwe dzięki zastosowaniu profesjonalnych słuchawek z mikrofonem, które skutecznie tłumią dźwięki z otoczenia;
Praca w parach i grupach – nauczyciel może przeprowadzać ćwiczenia w parach lub grupach. Uczniowie słyszą się tylko w danej parze zadaniowej, nie słysząc dialogów pozostałych par (drugiej grupy). Rozmowa w parze z kolegą przez 45 minut to w konsekwencji wiele godzin rozmów w obcym języku.

Wyższa skuteczność nauczania
Podsłuch uczniów – nauczyciel ma możliwość podsłuchu rozmów uczniów we wszystkich trybach pracy (pary, grupy). Funkcja podsłuch pozwala monitorować przebieg, postęp i prawidłowość wykonywanych zadań.
Dodatkowym, ważnym atutem tej funkcji jest samokontrola uczniów. Uczeń nie wie kiedy jest podsłuchiwany co wywołuje maksymalną koncentrację i staranne wykonywanie ćwiczeń, w efekcie szybsze przyswajanie wiedzy.
Korekta błędów – nauczyciel ma również możliwość włączenia się do dyskusji i skorygowania błędów gdyż sam monitoring byłby niewystarczający. Jest to konieczna i niezastąpiona funkcja przy tak samodzielnej formie nauki jaka odbywa się w pracowni.

Poprawny trening obcej wymowy
Rejestracja lektorska – nauczyciel ma możliwość nagrania dyskusji danej pary lub grupy uczniów. Może odtworzyć to nagranie uzyskując w ten sposób materiał do prezentacji np. wady wymowy, aby objaśniać zasady korekcji takich błędów.
Sprzęt do rejestracji zależy od typu pracowni- powszechne są nagrywarki CD/DVD ale również zastosowanie znajdują rejestratory audio, dyktafony albo po prostu komputer.
Rejestracja indywidualna – uczeń może nagrać własną wypowiedź lub dialog, pracę w grupie wraz z oryginalną audycją i odsłuchać nagrania np. w domu, celem powtórzenia materiału. Tym sposobem kształci się umiejętności językowe: rozumienie tekstu czytanego i rozumienie ze słuchu.
W zależności od wyposażenia uczeń może otrzymać do dyspozycji rejestrator audio lub komputer.
Program MSC Navigator - dwuścieżkowy magnetofon cyfrowy do instalacji na komputerze to mnogość użytecznych funkcji do nauki języka:
trener wymowy- na dwóch ścieżkach dźwiękowych zapisywany jest oddzielnie dźwięk oryginalny i głos ucznia. Uczeń ma możliwość dźwiękowego porównania swojego głosu do oryginału jak też porównania graficznego dwóch zapisów, co jasno określa przyczynę błędy wymowy.
Podsłuch własny - przy nauce dokładnej wymowy z akcentem niezwykle istotne jest poprawne słyszenie własnego głosu. Funkcja ta nabiera znaczenia podczas pracy w laboratorium- gdzie słuchawki szczelnie zasłaniają uszy lub znacząco zniekształcają własny głos. Aby zapobiec zagłuszaniu własnej mowy stosuje się podsłuch własny, niezbędny do nauki fonetyki.

Ciekawsze, pasjonujące zajęcia
Zastosowanie urządzeń – wykorzystanie możliwości urządzeń audiowizualnych w pracowni językowych podwyższa innowacyjność prowadzonych zajęć. Laboratorium współpracuje z radiomagnetofonem, odtwarzaczami CD/DVD, rejestratorami audio, komputerem, tunerem telewizyjnym oraz z tablicą interaktywną. Praca z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu jest ciekawsza i zachęcająca. Uczniowie bardziej się skupiają na lekcji co skutkuje większą uwagą i percepcją wiadomości.
Programy językowe – podnoszą poziom merytoryczny prowadzonych zajęć poprzez zastosowanie zróżnicowanego i fachowego materiału. Odpowiednio dobrane programy podnoszą atrakcyjność zajęć. Stają się one absorbujące i są zachętą do dalszego zgłębiania wiedzy.

strzałka do góry